Olen kuullut monilta, että ääh sehän on vain Saab ei siitä oo mihkää ja se on etuveto.
Todellisuudessa 99 on suuressa suosiossa ja tulee nousemaan vielä suureen kysyntään, koska merkki on kuollut.
Monet eivät muista, että Saab oli ensimmäinen merkki joka toi markkinoille Turbo autot sarjatuotantona. Eikö se kerro jo paljon merkin luonteesta, ensimmäinen Turbo malli oli 99 ja siitä tuli pelastus Saabille.
Taloudellisuus auton kokoon nähden on suhkot hyvä, auton kulutus pyörii siinä 8-12l/100km riippuen vuosimallista ja vaihdelaatikko vaihtoehdosta.
On tietenkin totta, että Saabissa on huonoja puolia kuten käsijarru etupyörillä suurimassa osassa.
Itse olisin myös voinut haluta Takaveto mallin, suosio olisi silloin suurempi. Olisiko turvallisuus hyvä? Jos volvo on pystynyt siihen niin olisi kyllä Saabinkin pitänyt. Olen kyllä sitä mieltä, että 99 on kyllä panssarivaunu 242 kohden.
Saab 99 se on jokamihen unelma auto!
Perustelet asiantuntevasti!
VastaaPoistaNyt tulee nostalgisia muistoja Saab 99, oli meidän naapurin autona nuoruusvuosina, hän huolsi autoaan todella suurella intohimolla. Muistan kerran, kun hän lähti käymään jollain matkalla ja todella myöhään illalla soitti isälleni, että auto on jättänyt matkalle. Onneksi isä löysi tuolloin ympärivuorokautisen hinauspalvelun hänelle. https://www.hinausoksman.fi/hinauspalvelu
VastaaPoista